jag vet att ni vet att jag vet att ni vill veta


En D50. Min kamera alltså, det är en Nikon D50, och här finns ingen snö här. Bilderna i förra inlägget är från 2006. Här finns massa slask och gegga på marken och blött är det ute. Men det kunde varit värre. Jag har ätit pizza och lyssnar på nya Roses. Chinese Democracy och låten med samma namn. Axl Rose är galen och bandet dog 1994, men om man inte låtsats om det så är låten riktigt bra. Vi får väl se. Nej, vad säger ni? Ska vi kanske dra oss nu?

Kommentarer
Postat av: Emilia

ah-ah. remixer är det nya beroendeframkallande för mig.



jag vill åka till göteborg med dig någon dag och häva cappucino. funderar vi fortfarande på tisdag?

2008-12-05 @ 21:51:05
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback