qute horsie and voilet hill


Oj, oj, oj! Känns som om jag är lite på uppåtjack just nu. Haha, nåväl, först vill jag berätta om min startsida nu i december. Kolla bara här. Den räknar ner till julafton. Dagar, timmar, minuter och sekunder. Just nu berättar den för mig att det inte alls är långt kvart och, som sagt, jag är redo! Rummet är städat, klapparna klara.

Men nu till det absolut viktigaste. Jag kommer hyra Hedda i några dagar efter jul, första gången på lördag. Det blir bara bättre och bättre den här julen! Jag tänker tvinga med mig Emilia och Louise och förhoppningsvis också deras kameror. Eller ni kanske följer med frivilligt, tjejer? So psyched!

Till sist, ta och lyssna på det här. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är så jävla på mellan psykologipluggningarna!

2008-12-23 @ 21:54:53
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback