vem fan är Ebba von Sydow?

Det jag loggade in för att skriva får vänta tills jag har kommenterat era kommentarer. Jag skrev ju att jag funderade på att julpynta bloggen, och några började på en protestlista. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag märker att flera av er redan har tröttnat på jul, även om jag sympatiserar någorlunda. Men vi gör såhär, vi skiter i det så länge, tills det verkligen inte finns något annat att skriva om. Så kan jag skriva om det jag tänkte skriva om istället då.

Filip och Fredrik hade nyss sitt teparty (Boston Tea Party då, för er som inte fattade det) och de två gentlemännen, deras gäst och expertpanelen fick två skyltar var, en där det stod "DÅLIGT" och en där det stod "BRA" med övertydliga versaler. Sedan var det då dags att bestämma, kändis efter kändis, hurvida de var bra på att knulla eller ej. Kudos till Rio Cederlund, förresten. Nåväl, efter att ha räknat upp Lotta Engberg, Kjell Bergqvist, Carolina Klüft bland andra dyker ett välbekant modebloggansikte upp:
"Ebba von Sydow?!" ropar Filip Hammar.
Skyltar viftas med, övervägande "dålig". Så, i bakgrunden, fälls den mest underbara kommentaren någonsin av allas våran Stig-Björn Ljunggren. Så klockrent, så ärligt, så underbart från en man som så uppenbart hållt sig borta från populärkulturen under hela 2000-talet. Jag tror fan jag är kär!
"Vem fan är det?" säger han. Och det räcker, Stig-Björn, du behöver varken säga mer eller mindre. Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta ändå! Nu kan jag sova gott. Jag säger bara detta: God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback