peta bort PETA

Jag har PCP-skräck. PCP sammanfattar allt jag, i ordets rätta bemärkelse, äcklas av. PCP och insekter. PCP står för parasiter, cancer och PETA. PCP. PETA, People for the Ethical Treatment of Animals, eller "den där djurrättsorganisationen alla kändisar (läs Pamela Anderson) älskar" är en läskig samling radikala hippies. Hippies må vara väldigt inspirerade i klädväg, men när de i stora grupper börjar kasta färg och mjöl på folk så blir jag rädd. Är inte du rädd än?

OK, men såhär då. Jag vet att du gillar Ben & Jerry's, för det gör väl ni allihopa, den glass som är gjord på, bland annat, komjölk. Nu vill PETA att B&J's ska sluta producera glass på komjölk för att ersätta den med bröstmjölk. JA. Bröstmjölk!!! För att korna mår dåligt. Korna mår dåligt av att bli mjölkade? Får man inte känslan av att PETA inte vet någonting om djur? Alla som vet något om kor vet att det är avslappnande för dem att bli mjölkade och att de mår riktigt dåligt om de inte blir mjölkade på några dagar. Jag menar... BRÖSTMJÖLK? Det är ju sinnessjukt! Vet de inte vad bröstmjölk är till för eller?

Tack gode Gud och tur för mig att jag inte äter Ben & Jerry's!

Kommentarer
Postat av: Jarald

nej.. bort med PCP

2008-11-20 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback