pjamasparty

Jag tänker inte sminka mig idag (vilket i och för sig betyder att jag struntar i concealer, men ändå), jag tänker inte skynda mig och jag tänker gå till skolan i en t-shirt och strumpbyxor (vilket jag alltid gör men, som just idag, får det hela att se ut som om jag har pjamas på mig) av den enkla anledningen att jag har försovit mig. Vanligtvis brukar jag skynda mig då, men av olika anledningar så har jag börjat strunta i det. Jag orkar bara inte. Men detta är ingen EMO-blogg! Dagen började trots allt bra med cappuchino och så fick jag prata lite med Lais, och vem blir inte alldeles sprudlande glad av att prata med henne?
Igår var jag i alla fall på MÅG och kollade medieprogrammet där. Emilia och hennes kompis Hanna skulle egentligen skriva för skoltidningen, men de visade mig runt istället. De borde bli försäljare, för jag blev helt såld! Även om jag var för trött igår för att visa någon entusiasm alls (vilket också var anledningen till varför jag försov mig idag). Men nu vet jag i alla fall vart jag ska gå på gymnasiet! De hade inte Expo som inrikting, men det tänker jag ändå inte välja, och inte ljudmedier heller, men folk blir nog bara glada över att slippa höra min röst. De hade de vitala delarna om man säger så och alla de trevliga människorna (i alla fall de jag träffade) så det räcker för mig! Gött att veta vad man vill nu kan jag säga er, mina goda vänner!

Ursäkta att det är lite bildbrist (tycker i alla fall jag) just nu. Jag vågar inte leta efter kamerasladden.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra skrivet! :D OCH JAG HAR ÖVERTALAT DIG <3

2008-11-26 @ 19:40:21
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback