running bear never cared enought

Evelina drog loss mellanslagstangenten från tangentbordet. Jag är faktiskt ganska fascinerad då jag trodde att det inte var möjligt med bara händerna. Ganska bra underhållning medans man väntar på att b-språket ska börja. Yo hablo enspñol, pero no quierolo. Blev det rätt där? Nåväl, sitter och lyssnar på Beach Boys och det här, sedan är det 10-minuts-lunch, kabarémöte, engelska, matte, ICA och hem. Så var det något jag skulle göra hemma också, tror jag... Men jag minns inte riktigt vad. Hoppas ni andra har en bra dag!

update. "Yo hablo español, pero no quiero" heter det, "jag talar spanska, men jag gillar det inte". Man kan också säga "texttelefon används ofta av döva, hörselskadade och dövblinda."

Kommentarer
Postat av: Evelihna

HAHA X)

2008-11-19 @ 10:53:39
Postat av: elin.e

jag måste få veta om du är en vänerstjej?

2008-11-19 @ 11:41:42
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback