softa bananer


f. Jonathan Leder

Anonym is back, även om jag vet exakt vem det är. Han/hon undrar om jag börjat med en ny grej, och jag har ingen aning om vad denne menar. Självklart har jag inte övergett min porrsida, det är bara lite tunt just nu. Egentligen är det tunt över lag. Jag känner inte riktigt för att skriva om ingenting, vilket jag vanligtvis brukar vara grym på, om jag får säga det själv. Så, så länge får ni hålla till godo med min favoritfotograf. Men hur som haver, idag är det softa bananer, missar två timmar och fyrtio minuter i skolan eftersom att det inte är någon hemkunskap. Slutade klockan ett. Fattar ni det? Klockan ett! På senare tid har jag känt ett begär efter kanelbullar och Oboy, inte nödvändigtvis tillsammans. Att bero på ingenting alltså. Så nu får jag tina lite kanelbullar. Kyss på er!

Kommentarer
Postat av: Per-Oskar Jabrell

Finnes det någon kronologi i denne blogg?

2008-11-20 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback