två tankar om kanal 5

1. Elin Kling är Sveriges just nu mest hyllade modebloggerska. Jag tror säkert hon är jätteduktig, söt är hon såklart och jag beundrar henne för att hon tar för sig men hennes blogg, den läser jag inte. Är jag udda då?

2. Filip och Fredrik har Boston Tea Party på måndag och valvaka på tisdag. Härligt, härligt med Filip och Fredrik. Men det finns inte en chans att jag kan eller kommer sitta uppe hela natten för att följa valvakan. Den börjar tjugo över elva. Den är sju timmar lång. Jag ska till skolan. MEN, det betyder också att jag kan se en timme i början, sova i fem timmar samt se en timme i slutet innan jag går till skolan. Problem solved.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback