uno, dos, tres, cuatro

1. Haha! Jag skriver aldrig ut något från datorn, uppsatser, möjligtvis, men aldrig något i färg. Nu har jag skrivit ut två bilder på mindre än en timme (högvarv!) som om jag inte fattade första gången att färgen i skrivaren är slut. Allt blir gult och blått. Fast inte som Sveriges flagga. MEN! Det blir ganska coolt faktiskt. Egentligen är det ju bara katastrof.
2. Idag har varit en väldigt bisarr dag, typ som Alice i Underlandet. Jag har aldrig fattat det, är det Underlandet för att det sker massa underverk där eller är det Underlandet för att hon faller ner i ett hål och befinner sig under marken? Bra vart i alla fall att Lais och Jessika följde med mig till ridningen. Hedda igen vettni!
3. Jag hade matteprov idag. Matteprov tenderar att alltid gå mycket sämre än man trott. Det är därför det är så kasst med matte, alltså inte på grund av ämnet i sig utan just för att men blir så sjukt besviken varje gång.
4. Imorgon ska jag i alla fall till Götet med Lålis och Emilia och sedan är det Lais och Jessika som skall sussa i mitt rum. Och glöm icke, gott folk, att allas våran ELIN fyller år imorgon! Grattis Elin!

Kommentarer
Postat av: Evelihna

kan va därför ja ;)

2008-11-21 @ 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback