fast and furious

Haha, att berätta om filmen är väl överflödigt vid det här laget. För min del var det för många klichéer och för mycket testosteron. Men vännen min tyckte om den. Hon var inte riktigt i extas. Men det fanns där; det låg och bubblade under ytan. Hon fyller arton nu i April. Det betyder att hon kommer ta körkort. Och när vi stod utanför bio och hon sa, med nedtryckt men ack sprudlande entusiasm och med glittrande ögon att "Åh, de var så roligt när de åkte bil!" Så blev jag lite rädd. Inte för henne då och där, men när hon har körkortet i hand så är det nog dags att titta två gånger innan man passerar gatan. Vänersborg kommer aldrig bli sig likt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, har jag nämnt att mina morbröder streetracar? ;) Jag har det i blodet

2009-04-07 @ 23:33:58
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback