inte blä

Ni vet sådana där dagar fyllda av tristess och missnöje? När det kryper i kroppen och man faktiskt vill göra något samtidigt? (Till skillnad från de dagar då det kryper i kroppen och man bara vill försvinna?) Idag var en sådan dag. Jag vaknade, vad jag idag ansåg vara, alldeles försent och hade ingenting att göra. Men så smsade två vänninor och frågade om jag ville ta en tur till Göteborg. Hur bra var inte det? Som tankekraft. Precis när jag behövde det. Så dagen spenderades i Göteborg med de två töserna och sedan blev det Frostbiten. Hjälp säger jag bara! Jag måste titta på en bra film snart innan jag ger upp hoppet totalt!

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: hoho blått i tell you :D

2009-04-09 @ 08:49:05
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback