lingo


f. lefashionimage

Idag var ingen kort dag, rent tekniskt sett, men den kändes som en evighet. Det är jobbigt att kravla sig till skolan när man haft lov lite för kort tid (alltid alltså) och det är alltid lika jobbigt med onsdagar. Nåväl, jag har i alla fall en mapp här på datorn som jag och säkert någon av er finner mycket intressant; en mapp fylld med fin fina bilder som inte jag själv har fotat och som jag själv aldrig skulle klara av att fota. Vackra, inspirerande bilder. Tänkte börja dela med mig lite. Så har jag en sista fråga också.

Technically today has been a short day altought it felt like an eternity. It's hard to crawl to school when your Eastern break has been a little too short (such as allways) and don't get me started on Wednesdays. Any how, I have a file on my computer which I and surely some of you find very interesting; a file full of hunky-dory pictures which I haven't and never could have shoot myself. Beautiful, inspiring photos. I thought of sharing them with you guys. And, also, I have one last question.

Ska jag skriva på svenska eller engelska?
Should I write in Swedish or English?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback