TVÅTUSENNIO


Jag tog bort nästan hela det här inlägget. För det var tråkigt. Men jag vill ändå nämna mina och älsklings-Jonnas älskvärda utflykter till Trollhättan på våren, ett par av de bästa dagarna i mitt liv. Om någon undrar om man kan klättra under Stallbacka bron, så är svaret nej, det går inte. Jag vill också nämna att jag och pappa flög till Stockholm i maj. Det var supermysigt, vi åkte bara över dagen och det var varmt som satan. Familjen åkte till Italien (och stannade i Wien på vägen hem) vilket var alldeles underbart och jag besökte Fallens dagar med delvis Jonna (med vem jag käkade kebabsås på ett tak) och Emilia. Jag började skolan. Det visade sig bli riktigt bra och det blev en del besök på hemköp. I skolan träffa jag mycket härligt folk. Tillsammans med Hanna blev det att åka till Hultsfred på Rookiefestivalen. Det var väl lite traumatiskt, från och till, men jag hade tre underbara dagar! Vi träffade mycket roligt folk och var allmänt konstiga, tack för det! (bild 3-5) Under hösten blev min älsklingshäst frisk, så jag fick sätta igång henne. Det blev mycket ridning, men det var väldigt kul och avslappnande. En kväll var vi hemma hos en vän och klasskamrat, Greta, det var supermysigt och hon har ett väldigt fint hem!

Nu är ju året snart slut. Haha, jag minns för ett år sen. Jag sa hela tiden hur kasst detta året skulle bli. Jag såg inte alls fram emot det. Men det blev ju bra.

Så gott nytt år på er!

PLUS: Här är några favoriter från året. Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio, elva (hur kunde jag glömma stampa med Leroy?), tolv.

Kommentarer
Postat av: Eelin

HUR KUNDE DU GLÖMMA LEROY? :(

Näe, Corre!

2010-01-02 @ 12:22:31
URL: http://massoraveelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback