afternoon


Idag var jag och fikade med Emma och Jonna och hade riktigt trevligt. Jag fick några bilder av Emma, men min oförmåga att hantera kamerans fokusfunktion gör att jag skäms att publicera dem, och inga bilder av Jonna blev det, för hon var på toaletten hela tiden*. Det fick bli en bild av fiket och en från hemvägen. Hur som helst, så måste vi göra om detta någon dag.

* Jonna var inte på toaletten hela tiden, bara den enda gången jag hade uppe kameran. Kände mig tvungen att nämnna detta så att Jonna vågar gå till skolan på måndag.

Kommentarer
Postat av: elin.e

majas,, gröna soffan längst in i hörnet är bästa platsen

2009-02-07 @ 09:38:28
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: SurfEmma

svar: haha självklart ^^,

2009-02-07 @ 11:02:48
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: JonnaSofiaElisabethKarlsson ;)

HAHA! men det var en lång väg att gå till toan! ;O

man fick ju till och med gå ut en sväng... jösses haha! xD



men trevligt var det helt klart! :D

2009-02-11 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback