HOWSAIDWUTNOW

YES! Jag känner mig lite stolt här! Har gjort klar en läxa som skulel varit klar... för en månad sen eller så. Ja, jag vet. Men det går inte. Plus att jag är sen med den där fotoläxan. Plus att det är matteprov nästa vecka, och uppsatsskrivning, och redovisning - muntligt och skriftligt i engelska - plus att jag har inte skrivit någon krönika, inte något repotage, ingen töntig liten artikel (inte ens det) och jag har inte tagit några bilder. Fail på den. Fail hela dagen. Allt bara, ja, det bara rinner iväg ifrån mig. Jag blir galen. Hur ska jag komma ikapp??


Kommentarer
Postat av: Emilia

ANDAS, det är det enda som hjälper! Du ska självklart prioritera skolan och DIG före Mågsidigt, annars blir inget bra i slutändan. Vet hur jobbigt stressigt det blir <3

2009-11-20 @ 17:27:45
URL: http://www.emiliavem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback