INTELLIGENCE STALKS ME, BUT I'M FASTER

Jag älskar Bon. Den får mig att vilja bli smartare. En konstant önskan som aldrig går i uppfyllelse.

Hur som helst så är detta den stora dagen då man ska göra alla läxor som inte komme göras. Tanken är att jag 1) ska teckna min bilduppgift, så länge ljuset finns här, 2) skriva min samhällsuppsats, lycka till, 3) läsa ut min engleska bok, den är inte en sådan där "Jag tar det om en vecka"-grej utan en "Gör det på lektionen och håll käften"-grej. Det är pronto på den.

UPDATE. Jag kanske ska skriva min samhäll här? I och med att det är vid datorskärmen jag hamnar ändå.

Kommentarer
Postat av: big D

Jag ville va cool å smart å typ gå på harvard, men insåg att vissa grejer e helt omöjliga. pöss

2010-02-28 @ 20:08:59
URL: http://mygayfriendsam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback