ALITTLELESSCONFUSION


img src ffffound
Idag hade vi valtorg i skolan. Det betyder kort och gott att man kan gå runt och prata med alla lärare som håller i kurser och fråga om alla konstigheter kring individuella val, som ju är väldigt förvirrande. Det är helt enkelt ett enda stort skol-mingel. Men det gör mig inget. Jag älskar att mingla! Snacka skit med människor jag egentligen inte bryr mig om i två minuter och sen dra till nästa. Jag behöver inte imponera på någon, komma ihåg något, tycka om något. Det är så befriande. Nu har i alla fall några frågetecken rätats ut, bara att min bror skaffade fram några nya när jag kom hem. Det fixar vi imorgon. Nu blire försenad svenskaläxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback