FLOWERS AND COPS

Såhär ser mitt rum ut efter jag har städat det. Ja, ni läste rätt, efter.
Att gå in på blomsterhandeln är som att gå in i paradiset för mig. Jag älskar det! Färgerna och dofterna, åh det är så underbart. Tyvärr hittar jag inte min plånbok, den ligger någonstans i sängen (se bild 1). Jag hade bara en 100 lapp, så det fick bli en bukett och två styckblommor. Men jag vill ha en ny hibiskus.
Fin, nätt blomma. Luktar super gott!
Lite blommor som piggar upp i snön.

Jag gör i princip allt innan jag börjar med samhällen. Som tur är så är vi lediga imorgon också. Sitter här på golvet och hör Cops i bakgrunden. Jag tål inte det programmet! Men jag orkar liksom inte byta.

White trash: "We verbaly abuse each other. And onces, maybe twice, we have physically abused each other. That's in thirteen years!"
Cop: "Well, yeah, that happens."

Hur kul är det med en polis som säger att "Jaha, ni misshandlar varandra? Ah, sånt händer."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback