JSO 2010 CAPTION


Var på Junkyard Skate Olympix med Frk. Elin Lund o Co och hängde endel med Kvinnan med Klass, här på bild. Elin verkade inte vilja fastna på bild. Tyväääärr.

Kvinnamedklass gillade i alla fall de rosa chokladbollarna: "bandybollar" och promotade dessa starkt.

Lite skate kollade vi såklart på också. Ovan, Koffe Hallgren.

Har skaffat mig en ny favorit också. Daniel "Jugga" Todorovic. Vet inte så mycket om hur han skatar, men han verkade ha sjukt kul och det räcker för mig!

Lite annat folk som var där. Mr Josef Scott Jatta med tillhörande linslus.

Björn "Bjerten" Holmenäs ställde snällt upp på bild. Han är 7 meter lång och jag är en halv, så titta vad fint det blev underifrån.

Hallgren drar en cigg utanför på kvällskvisten.

Jugga gillar!!

Mika Edin var där, såg väldigt glad ut och ställde upp på kort.

Gotta start out young!

Avrundade kvällen med liten konsert på mysiga Stora Biografen i VBG. Inte varje dag den används! Tyvärr. Nu är alla utom jag på JSO-efterfesten. Jag är för ung och för sjuk så jag sitter här och bloggar och letar Vanskläder på eBay. Pallar inte. Ska duscha och sova. Fin dag i alla fall! Trots upphostade lungor och utnyst hjärna. TJÖSS!
Side note: Fint kornigt det blir med ISO 1600.

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

kan du skicka bilden på mig och stoffe :)?

2010-05-09 @ 00:25:50
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Dooooominika

Alice är najs! Igår var grymt

2010-05-09 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback