Härligt

Shit vilken überkass morgon! Jag vill understryka att jag inte är bakis, bara jävligt trött och känslig. Irriterad, arg, ledsen, som PMS fast utan PMS. Skönt. Verkligen. Dessutom vet jag inte vad jag vill. Jag tror jag vill ha ett rent rum, aka. städa, jag tror jag vill ha mer diskutrymme på datorn, jag tror jag vill ha pizza, kanske en kopp kaffe. Eller inget alls. Bara tyna bort in i universum själv. Ska googla "lönnmördare i Vänersborg" nu. Kan man skicka en lönnmördare på sig själv? Puss.

UPDATE. Nej, det finns inga lönnmördare i Vänersborg enlight google, bara Assasins Creed och biofilmer.

Kommentarer
Postat av: hooooonk hoooooonk

du mår bra, någon dag

2010-10-02 @ 14:00:10
URL: http://delelelelikat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback