april


f. D Martensen

Nu har jag alltså två fina flickor som är arton. Grattis till dem båda! det är i alla fall aprilväder ute. Verkligen. det blåser, regnar och åskar så snart försvinner väl mitt internet. Man vet ju aldrig. Jag har i alla fall läst lite måste-läsa-bok, skrivit lite NO-uppsats och städat lite rum, skickat några sms, lyssnat lite musik och ätit pizza. Det är verkligen dags för mer motion och mindre skräpmat. Mycket mindre skräpmat. Men, som sagt, jag orkar liksom inte bry mig nu. Saken är den att om jag låter mig förfalla ner till fetmans avgrund kommer det ju bara bli ännu värre. Haha. Nåväl, time will tell. Mindre skräpmat och mer vatten, för det mår man bra av, ihärdighet och tålamod, socialt samspel och fint väder får bli mina ledord (säger jag åtminstone nu när jag är positiv) så får vi väl se vad som händer. Jag har i alla fall städat halva mitt rum och, shit, mattorna är ju på balkongen! Hang loose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback