bowlin'


Igår åkte jag och Gustaf och bowla i Trollhättan. Först var jag lite, tja, nervös eftersom att jag alltid varit fruktansvärt dålig på att bowla men jag tänkte hurtigt att jag minsann borde öva till på lördag. Så vi drog oss dit och det visade sig att blått UV-ljus, discoklassiker, tunga klot och Coca Cola var en super kombination. Eftersom att jag, oväntat nog, vann så skulle jag bjuda Gustaf på glass. Därför satte vi oss på bussen hem men ändrade oss snabbt och åkte till Göteborg istället. På tåget ändrade vi oss igen så det slutade med att vi skulle käka McD och inte glass. Om allt gick som det skulle skulle vi haft en halvtimme på oss i Göteborg, men självklart gick allt fel och därför hade vi bara en kvart på oss. Vi gick raskt till två McDonald's (eftersom att det första inte hade någon mat kvar för det var ju stängningsdags) och sedan fick vi springa hals över huvud tillbaka till stationen med McDonalds i handen och jag i högklackat, kan tilläggas. Vi hann med nöd och näppe med tåget och slog oss anfådda, hysteriskt skrattande och med maten framför oss ner i sätena på tåget. Det var en superduperrolig dag må jag säga. Tack Gustaf! Jag är skyldig dig en glass!
Nu är det ju också så att det är första skoldagen efter lovet. Tror ni det suger eller? Jag har sovit kanske tre timmar i natt och ser ut som en rymdzombie med mörka ringar och röda ögon. Läskigt. Men men, det är bara att bita ihop. Hang loose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback