oredigerad snö eller can you se the Roman cavalry choirs are singing


Säga vad man vill om äcklig, blöt, kall snö men så länge man sitter här, vid datorn, på insidan, så är den i alla fall vacker att se på.

Hur som haver så publicerade jag ett inlägg tidigare idag, runt halv tio tiden på morgonen, om vilken kass dag det var. Redan då. Det syns inte. Jag kan inte se det. Kan ni se det? Det heter "Roman cavalry choirs are singing" och det är osynligt. Blogg.se har liksom muckat med mig hela dagen. Nåväl, vi får väl se om det dyker upp. Att publicera det igen nu vore ju ganska meningslöst eftersom att det faktum att det publicerades halv tio underströk själva budskapet. Nej, nu spårar det ut lite här. Ni får ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: elin.e

är det snö hemma??!!

2008-12-04 @ 19:24:07
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Becca

sygga foto... vad använder du för kamera?

2008-12-04 @ 20:44:10
Postat av: randi

Jaa:)vad har du för kamera?jag älskar att fota och alla dina foton är jätte fina! Jag älskar natur och landskapsfoton :)

Och hästbilderna var jätte fina!!!

Snälla berätta vad du har för kamera.

2008-12-05 @ 18:30:28
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback