feather worm


f. T

Okej, så jag var ju hos Lålis för, ehum, ett tag sedan. Jag var inte så maskeradig... Det fick bli en mask som gjorde att jag såg döende ut eftersom att den kletade ut mitt smink. Men, vad gör man inte? Jag sa ju också att jag gillar att få frågor (vilket jag såklart gör) och fick för mig att svara på två.
1. Jag behandlar närmare alla mina bilder på samma sätt: beskär, ökar kontrast, lägger på ett gult lager samt en ram. Klappat och klart.
2. Ja, bloggen har någon sort kornologi. Vad fan är det för fråga? Klart den har!

Kommentarer
Postat av: Gustaf af Liderheim

du har rätt du är döeende... din tid är kommen om en ca 50 bara

2008-11-20 @ 22:19:00
Postat av: Gustaf af Liderheim

rättelse... 50 år

2008-11-20 @ 22:19:37
Postat av: SVAR: Randy

Tack Gustaf!

2008-11-26 @ 11:29:10
URL: http://randy.blogg.se/
Postat av: elin.e

sv-tom så det faktiskt ekar

2008-11-26 @ 14:48:14
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback