sex is for two things: making babies and revenge

Anonym tycker att jag har en porrsida. Jag kommer såklart göra mitt bästa för att upprätthålla mitt och min bloggs rykte och Anonyms förväntingar kring det hela. Men tills dess så kan jag ju berätta att mitt rum äntligen är färdigstädat, bullarna är bakade (med mediokert resultat) och nu återstår garderobsstädning. Ska i alla fall börja med det imorgon, så får vi se hur det slutar. Jag går ju lite på halvfart nu när det är höstlov, och halvfart på ingen fart blir ju liksom... Konstigt. Långsamt. Nåväl, den som lever får se. Hoppas ni andra har ett bra lov i alla fall.

Kommentarer
Postat av: gissa :)

har du nått att säga, så behöver du ju inte ta det på bloggen, för alla att se, okej?

2008-10-29 @ 23:38:22
Postat av: domi

Woah Anynym är min nya förebild som kaxar till sig sådär för en blogg!



- You're great :)

2008-10-30 @ 10:40:58
URL: http://mygayfriendsam.blogspot.com
Postat av: Super anonym

Hon hade väldigt snygga bröst bara... Mer sånt!

2008-11-01 @ 01:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback