vadå? är du i skolan?


1. Jag har inget B-språk idag. Så jag har värsta långrasten. Därför har jag bakat citronmuffins och kollar tv. Tummen upp.
2. Jag har fått jobb. Jag vet inte när. Jag har ingen aning om vad jag tjänar eller hur länge jag ska jobba. Men jag har det. It is so mine. Lågkonjukturen kan bita mig i röven.
3. Jag har kommit in på gymnasiet. Jag är inte så förvånad, ursäkta självförtroendet, men siffrorna var skrattretande.
4. Jag betalade skatt förra året. Det känndes liksom bra även fast jag bara jobbade i bortåt två månader. Den som ger den får. För ett tag sen fick jag tillbaka fyra femtedelar av kalaset.
5. Jag ska rida igen ikväll. Det är alltid soft. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt, vart har du fått jobb?:D extajobb eller?

2009-04-15 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback