i gotta move, move

Men jaa, jag fattar inte twitter. Eller jo, klart som fan jag fattar twitter. Enklast på internet. Enklare än Bejewled. Men jag vet inte hur man hittar folk. Så jag flyttade muspekaren mot mitt lilla google-fält strax under adressfältet och skrev sådär praktiskt in "hitta folk på twitter". Google is your friend. To be continued.

Just nu vill jag döda min dator. Eller så vill den döda mig. Jag måste dra ner på fraser refererar till död, note to myself. (Nu blev det mycket engelska) Nåväl, twitter för dummies blev det. Men tack för den. Det gick lite bättre. Inte mycket. Och ljudet knastrar. Jävla Spotify. Just nu känner jag mig som min mormor, teknikmässigt. Det är nog inte dags ikväll.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Joss

Google är klart det bästa som finns! Nej inte riktigt, men det har hjälpt mig med mycket genom åren :)

2009-08-09 @ 21:16:32
URL: http://josefinburell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback