arbetsmoral minus tre

Haha, till råga på allt så har min obefintliga arbetsmoral nått ett nytt lågvattenmärke. Jag är inne på en självdestruktiv väg, the long road to ruin. Fyra lärare har skällt på mig idag. Fyra. Och då ändå på en kort dag i jämförelse. Jag känner mig inte särskillt trevlig och det mest tragiska är att jag inte bryr mig eller tar åt mig, jag skiter verkligen i. Jag är elak och obarmhärtig. Dessutom har jag prov till imorgon. Ja, du gissade rätt. Jag ligger muchos efter och när jag borde läsa om den lille pojken från Braunau am Inn så sitter jag och läser Rocky-strips och hoppas på att någon rolig krabat ska logga in på MSN. Eller vad som helst. Det har ju varit mycket gnäll det senaste, men sånt är det. Det är ju mycket gnäll nu. Mycket gnäll och lite verkstad. Minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, tack för synpunkten! och jag kan förstå att andra vill "tro på sin egna lögn" för ljuga det gör vi. Vissa ljugar för att få makt, vissa ljuger för att känna sig bättre, vissa ljuger för att trycka ner någon annan och vissa ljuger för att må bättre själva. Men det du säger är sant, vi vill tro att vi själva har rätt medans den vi argumenterar emot tycker att han/hon själv har rätt. Men jag säger inte att de kristna har fel, eller att de som tror på islam har rätt utan jag själv tycker att alla har rätt att leva sitt egna liv. Älskar man varandra så ska det inte spela någon roll vilket kön man har, eller vill man bara gå och ha sex med någon så ska inte det heller spela någon roll! Utan alla borde få leva sitt liv och leva så som man själv/de själva vill. är man lycklig så är det bra! och då spelar det ingen roll vilken religion eller vilken hudfärg eller något sådant man har/är! Utan man ska ha rätt till sitt egna liv, vill man leva enligt koranen så gör det! men vill ens barn inte göra det så låt ungen leva sitt liv utan att skicka i väg det och utan att misshandla, döda det!

2009-01-28 @ 22:55:31
Postat av: Bella

jag som skrev inlägget innan! :)

2009-01-28 @ 22:56:14
URL: http://isabellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback