aren't you just dying to come here now?

Men i alla fall, sitter på ett hotellrum i München och väntar på morgondagen. Det är fint, känns segt bara. Men en dusch väcker en nog från den tjugofyra timmar långa bilresan, och en kopp cappuchino vore inte fel.
Vi åkte i alla fall igår eftermiddag och sov på färjan till Rostock i natt. Så åkte vi av vid sextiden på morgonen, vilket gjorde att jag såklart somnade direkt igen. Vid halv nio åt vi frukost på ett sånt där amerikanskt Diner, ni vet? Riktigt femtiotals-inspirerat med äkta amerikanska potioner och rätter. Pankakor med sirap och chokladsås, ägg, bacon, chiliburgare, chokladsockerkaka med chokladpudding och mörk choklad (varför åt jag inte den?). Jag tog rostat bröd, äggröra och stekt korv, det var också gott om än inte riktigt lika flottigt och amerikanskt. Känndes taskigt dock att man inte satt i New York eller nåt, men det gjorde en sugen på att åka.
Nåväl. Hoppas ni har det bra i Sverige, era jävlar. På måndag får ni 32 grader.  Jag hör av mig.

Hang loose.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, jag ska då minsann njuta av våran skööööööna sommarvärme! Underbart!

2009-06-26 @ 17:02:44
URL: http://www.emiliafaktiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback