gör inte det idag som du kan skjuta upp till imorgon

Det är en Jean-Claude Van Damme-rulle på sexan, med c-handling och kassa animationer. Grabbfilm. Men det är det enda som finns. Det bästa man kan få tag på är CSI Miami, vilket inte är så jäklans bra, och det börjar 00.45. Hur kom det sig att helgdagar blev de sämsta tv-dagarna? Jag vet väl att jag borde vara ute eller så, men nu är jag inte det och jag vill hellre kolla på tv än sitta framför dataskärmen. Men icke. Jag är i alla fall supertrött, min fot har redan somnat två gånger och jag tror den vill säga mig något. Photoshop funkar inte, Internet Explorer krånglar och Microsoft Word vill sig inte. Jag har haft datorn i tre månader och den hatar mig.
Istället kan jag ju berätta något kul. Jag var ju i Göteborg idag. Först och främst så hittade jag de där Chiquita smoothiesarna som jag letat som en galning efter - äntligen! Och de levde upp till förväntningarna. Sedan har jag bara haft det trevligt i allmänhet. Riktigt bra dag alltså. Imorgon fyller då mor år, så jag ska väl ner till staden på morgonen och plocka hem presenten. Gött mos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback