phones, what don't they do today? (tack för en underbar dag Jonna!)


Var i Trollhättan [tröllhätta'] idag och bara hade det trevligt med Jonna. Tyvärr hade jag varken kamera eller plånbok, så när jag väl hittade allt som jag vill ha, så var jag ändå bortom all hjälp. Kamera klarade jag mig utan, mobiler kan ju göra lite vad som helst idag. Tyvärr mäter de sig ju inte med min Nikon, men jag får åka dit en annan solig dag (är du på Emilia?) och fota då.
Imorgon blir det förhoppningsvis Louise (snälla?) och så Tina på onsdag, ridning, girls night-fredag och Louise återigen på lördag. Jag kommer vara helt slut, så lat som jag är, men jag gillar att var fullbokad och sysselsatt. Så jag tror på detta, big times. Hoppas bara att ingen ställer in.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är på!

2009-03-09 @ 20:15:46
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback