working all day for a mean little man

Hejhå, här sitter jag och vill säga allt och ingenting. Photoshop funkar fortfarande inte, internet har börjat krångla och det inte bara med anslutningen utan också Explorer i sig (säg inte Firefox nu, för det skiter jag faktiskt i), jag la in en glasflaska med kolsyrat vatten i frysen för ganska länge sedan; vad tror ni händer med den? Jag vill duscha innan skolan imorron, vad gött det vore. Efter skolan ska jag till Göteborg med Tina. Topshop. Topshop. Topshop. Och 20% rabatt. Jag har fått sommarjobb, eller det sa de, de sa; vi ringer hästa vecka, det sa de. Nästa vecka är denna vecka. Tror ni att de har ringt? Nej. Imorgon är det torsdag. Utan ridning. Vad konstigt det kommer bli. Jag har i alla fall varit med Gustaf idag och lyssnat på Fountains of Wayne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIREFOX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-03-25 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback