mamma jag har, varit för, snäll och obstinat

Igår var jag riktigt flummig, hade väldigt kul och eftersom att jag inte sovit mycket i natt så har det blivit nästan löjligt nu. Jag kom hem ganska sent. Eller tidigt, någon gång måste det ju slå över. I alla fall, jag har hunnit med att vara lite social, pluggat språk och deklarerat. Det känns bra när man är produktiv ska ni veta. Nu ska jag dricka upp cappuccinon och sedan bär det av igen. Hang loose!

P.S. Förlåååååååååååt, vilket kasst inlägg. Är verkligen inte nöjd, men jag har inget flyt nu. Eller det tycker inte jag i alla fall, det känns så krystat. Ni kanske älskar det. Men jag ber om ursäkt i alla fall - det blir inte bättre just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback