på taket där jag var idag


Jag är inte kryptisk. Jag bäddar inte in mina meningar i lager efter lager av klet och sörja och vänder på alla ord tills de bildar metaforer. Sån är jag inte. Ibland vill jag vara sån. Idag är en sådan dag, en sådan dag när jag känner mig poetisk på något vis. När man står mitt i gatan och skriker och är 15 meter upp i luften på ett tak. Men nu är jag inte kryptisk.
Så nu ska jag berätta att Emelie kom och vi hade jättetrevligt. Tyvärr gick det inte lika bra när hon gick. Det gick faktiskt åt helvete så fort hon gick. Så nu sitter jag här och skäms och önskar bort massor av mina egenskaper, så som jag gör det när jag är som jag är nu. Men jag vet att det är ok i alla fall. Jag har haft en super dag. Nu saknas bara ett sms. Men jag vet att jag inte kommer att får det om jag inte skickar själv först. Det är svårare än det låter.

 Hang loose.

Kommentarer
Postat av: Jonna

älsk det löser sig, det gör det alltid <3 Som sagt så måste vi träffas snart (du måste tycka jag är jätte tjatig vid det här laget :P)

2009-10-13 @ 08:48:34
Postat av: nosenin

DUNDERFIN BILD! :D

2009-10-29 @ 10:37:59
URL: http://www.annajossefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback