well I'm no hero, that's understood

I think my mind probably is running on a track all of it's own and all the other minds are in a train on another track. My wagon doesn't fit.
Tycker bara det är roligare att bli glatt överraskad av individer än att bli besviken på mänskligheten hela tiden. Är det så konstigt?
Har lärt mig den hårda vägen att folk inte uppskattar när man gör goda saker för dem. Jag gillar att göra saker som hjälper folk, oavsett om de vet det eller inte, saker de kan dra nytta av även om de inte inser det. Jag gör saker för andra för att jag själv ska må bra för att andra verkar inte ha vett att må bra av det. Det kanske inte är okej ur ett konventionellt perspektiv, men när det konventionella perspektivet inte funkar eller gör en ledsen så får man ju sluta se saker ur det perspektivet. Jag undviker gärna saker som gör mig ledsen. Typ avsaknaden av andras lycka.
Tonight we'll be free, all the promises will be broken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback