Three is not a fucking magic number

Jag hatar Tre! De är dumma i huvudet, de har världens sämsta service och logik och de är dyra som...! Och till råga på detta, när man tänker att i oktober, då, nä, aldrig mer! Så kommer man på att Tre har en "speciallåsning" på sina iPhones som gör att
1. Det är svindyrt att låsa upp dem
2. Om du gör det får du aldrig mer uppdatera telefonen, för då låser den sig igen
Slutsats: Jag är fast med det här überpissiga skitföretaget i resten av mitt iPhone 4-liv!!!
Exempel: När jag skulle hem från USA ställde Air France in flyget och var inte särskilt tillmötesgående, det blev en del samtal för mig och de skyndade sig inte direkt vilket gjorde att telefonräkningen sköt i höjden. Tre behandlar då detta genom att ha en högkostnadsavgift3500 kronor för att få fortsätta använda sin telefon. Vi snackar alltså om det enda företaget i världen där du får en straffavgift när du spenderar mycket pengar! Det blir ungefär som den klassiska felsägningen "ta 3 betala för 2". Idioter!!!
Jag lämnar en motion till Svenska Akademin om att bredvid ordet idiot skall Tres logga finnas med. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback